Saturday 24 September 2011

ACCIDENT !

Dimanakah aku brada ? bley sesape gtau kt aku x aku kt mna aku skrg nie ???? huhu , aku kebingungan , aku bingung sgt ngan apew yg t’jd .. ttbe aku t’dgr sore2 mnusia yg bgitu bsing skali .. huhu .. ada yg m’mnggil2 nme aku , ada yg meminta aku spaya jgn pngsan  .. tp aku x mmpu tok m’bka mta aku & aku trus hilang dlm dunia aku sndri .... hilang , hilang n trus m’hilang ~

Alamak , msti korg rse cm tgh bce novel alaf 21 jew kn skrg nie .. hahaha :P , aku guro jew 2 sbb ttbe jew aku rse cm tringin lar plak nk jd s’org pnulis novel , hihi :P..

Ok lar , kli nie aku straight 2 ampang park k .. hihi .. sbnar nyer kn dlu aku pnah t’bbit ngan stu k’mlangan moto & lau nk diikut kn k’mlangan 2 xder lar s’truk mna .. huhu .. sbb aku juz m’galami sdikit p’darahan kt dlm kpala & t’pksa m’lakukan p’bedahan tok m’geluarkan nyer tp aku b’syukur sgt ke hdrat Ilahi sbb aku msih lg dpt b’nafas pd arinie , alhamdulilah :D

Lau nk di jadi kn cte , mto yg aku bwa ari 2 ttbe jew m’ragam dan x dpt d’kawal .. huhu .. pas2 tyme 2 jgak lar aku trus jew m’praktikkan sgala apew yg aku blajar swaktu amik lsen mto dlu , haha , iaitu brek m’gejut .. tp gara2 brek m’gejut 2 jgak lar fmily aku t’kejut sgt ble dpt tau yg aku d’msuk kn kt dlm hspital & t’pksa m’lkukan p’bedahan .. huhu ..

Tyme 2 hnya Allah jew yg tau cmner prasaan mak aku .. mak aku lar org yg pling riso skali tntang keadaan aku mse 2.. huhu .. tp prkara yg aku pling b’syukur sgt ble kwan aku sofea xder pape , cme luka2 kcil jew .. alhamdulilah J
Dan opration pon b’jln ngan lncar , hihi .. disini sy nk ucap kn tahniah n trime ksih sgt kt dktor2 n misi2 d’atas lyanan baek kmu kt sy .. hihi ^^ < laen kli nk skit ag lar , hihi .. t bley jmper dktor yg encem 2 .. hekhek , guro jew :P >

Kpda sume fmily , sdara mara n kngkwan thanks k sbb bg aku smngat tyme 2 .. hihi .. especially , doa2 yg korg kirim kn tok aku .. hihi .. kamsamida n aku x kn lpe kn sgala jse baek korg kt aku :D

The moral of this story jgn lar korg bwa mto 2 lelaju k , huhu .. ingt lar insan yg t’syang < mksud aku insan yg t’syang 2 bkn nyer bf / gf korg taw , hihi :P tp mak korg J >
Ok , adios ~ assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment