Thursday 22 December 2011

THE LADIES PHOTOGRAPHER GIVEAWAY


Nk tau lbih lnjut sila klik sini : http://bamyuyu.blogspot.com

HADIAH UTAMA 
jeng .. jeng .. jeng .. jeng ..

1 Photobook Percuma 11 x 8.5 Potrait Hardcover 40pages worth RM230. (Anda poskan kepada saya gambar-gambar anda untuk dibuat photobook dan setelah siap, saya poskan photobook kepada anda)

TEMPAT KEDUA 

RM50 cash dan Free 2 keping gambar 12 R (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 12R dan pos ke rumah anda)


TEMPAT KETIGA

Free 2 keping gambar 12 R (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 12R dan pos ke rumah anda)

TEMPAT KEEMPAT & KELIMA

Free 2 keping gambar 8 R  (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 8R dan pos ke rumah anda) 

pemenang akn dipilih melalui cabutan bertuah .
Tarikh tutup : 31 JANUARI 2012

TAG :






3 comments: